Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r., klient ma prawo do zwrotu towaru zakupionego na odległość w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Przedsiębiorca ma obowiązek zwrotu środków w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej na konto bankowe.
Jak mogę dokonać zwrotu?
______________
W celu zwrotu zamówionych produktów
prosimy o wypełnienie formularza zwrotu z
załączonym paragonem. Przypominamy, że
zwracany towar nie może nosić żadnych
śladów użytkowania oraz posiadać wszystkie
oryginalne etykiety przypięte do ubrań.
Na jaki adres odesłać paczkę?
______________
Galeria Kopernik I piętro PAULA’LA Boutique
ul. Kopernika 25A, 82-500 Kwidzyn
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Koszt zwrotu towaru w przypadku odstąpienia
od umowy pokrywa Kupujący.
lle mam czasu na odstąpienie od umowy?
______________
Odstąpienie od umowy musi nastąpić w ciągu
14 dni od otrzymania paczki.
Jak długo będę musiała czekać na zwrot pieniędzy?
______________
Zwrot płatności nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas Twojego oświadczenia o
odstąpieniu od umowy. Środki zwracane są w ten sam sposób w jaki została wykonana
płatność. W przypadku płatności za pobraniem lub przelewem tradycyjnym środki
zwracane są na konto podane w formularzu.
W razie pytań prosimy o kontakt mailowy: sklep@paulala.pl lub telefoniczny: 504-848-042
Kupując w sklepie paulala.pl otrzymujesz 100% gwarancji, że produkt jest nowy. Pamiętaj, że reklamacji nie podlegają zniszczenia wynikające z użytkowania, tj. zużycie, uszkodzenia mechaniczne, użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem, nieprzestrzeganie instrukcji prania, itd.
Reklamacji można dokonać, kontaktując się ze sklepem drogą mailową: sklep@paulala.pl.
W mailu należy przedstawić potwierdzenie zakupu, opis wady, zdjęcia, datę zauważenia wady. Rozpatrzenie reklamacji nastąpi drogą mailową w ciągu 14 dni od otrzymania wiadomości.
...i otrzymuj od nas najnowsze informacje o nowych produktach, trendach i promocjach!