Regulamin | paulala

Regulamin Sklepu Internetowego paulala.pl

Witam w ⭐️PAULA’LA Boutique!
Zdjęcia są własnością PAULA’LA Boutique i rozpowszechnianie ich jest zabronione. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.).
1. Sprzedaż wysyłkowa, możliwości odbioru osobistego na terenie Kwidzyna.
2. Koszty wysyłek:
👉 kurier InPost 9,99 zł,
👉 kurier InPost za pobraniem 19,99 zł,
👉 paczkomat InPost 9,99 zł,
👉 odbiór osobisty 0 zł.

4. Wysyłka dokonywana jest w ciągu jednego dnia roboczego, od momentu realizacji płatności za zamówienie lub złożenia zamówienia za pobraniem.
Za zakupy powyżej 299 zł wysyłka GRATIS!

5. Wysyłka realizowana jest w ciągu 1 dnia roboczego od wykonania płatności przez zakupującego. Termin też może się wydłużyć w przypadku dużej ilości zamówień do kilku dni roboczych.
6. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r., klient (w tym przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta) ma prawo do zwrotu towaru zakupionego na odległość w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Przedsiębiorca ma obowiązek zwrotu środków w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej na konto bankowe. W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia, koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.
7. W celu dokonania zwrotu, należy:
👉 wypełnić formularz zwrotu dołączony do przesyłki,
👉 spakować przedmiot zamówienia w nienaruszonym stanie (rzecz nie może posiadać oznak użytkowania),
👉 wysłać zwracany towar razem z paragonem i wypełnionym formularzem zwrotu na adres w nim zawarty.
Uwaga❗
👉nie przyjmuję zwrotów za pobraniem,
👉w przypadku zwrotu towaru, koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

8. Na zakupiony towar umożliwiamy złożenie reklamacji (dotyczy również przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta). Reklamację składa się za pośrednictwem maila (mailto:sklep@paulala.pl), a jej rozpatrzenie następuję w ciągu 14 dni. Więcej o warunkach i sposobach zwrotu i reklamacji: https://paulala.pl/polityka-zwrotow/
9. Towary sprzedawane w Sklepie są objęte gwarancją producenta.
10. Korzystanie ze strony PAULA’LA Boutique jest równoznaczne z akceptacją tego Regulaminu i Polityki Prywatności (Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych).
Zgodnie z RODO zbieram Państwa dane tylko dla potrzeb realizacji usługi.

11. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.

12. Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta – oznacza osobę fizyczną zawierającą Umowę sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tego Przedsiębiorcy zawodowego charakteru, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Informujemy, że właścicielem sklepu i administratorem danych osobowych jest PAULALA.

Dane firmowe:

PAULALA PAULINA WIDELSKA
Adres: ul. Kopernika 25A, 82-500 Kwidzyn (Galeria Kopernik)

NIP 5811976944
REGON 523815929
PAULALA PAULINA WIDELSKA

Zapisz się do newslettera

...i otrzymuj od nas najnowsze informacje o nowych produktach, trendach i promocjach!

Brak produktów w koszyku.